Foldio360 - fotografia produktowa na każdą kieszeń

Autor: Michał Chrzanowski

5 Luty 2016
Artykuł na: 2-3 minuty
Photojojo nie zwalnia tempa. Po sukcesie przenośnego namiotu bezcieniowego Foldio2, firma zaprezentowała kolejny model. Foldio360 został wyposażony w oświetlenie LED oraz obracaną o 360 stopni podstawkę, dzięki czemu może być wykorzystywany w domowym zaciszu, jako platforma do wykonywania szybkich, a zarazem profesjonalnych zdjęć produktowych.

Photojojo to popularny producent akcesoriów - od obiektywów przeznaczonych do iPhone’ów, po paski fotograficzne. Jednak produktem, który wzbudził największe zainteresowanie wśród użytkowników był zaprezentowany w 2014 roku Foldio2 - przenośny namiot bezcieniowy. Teraz przyszła kolej na jego bardziej zaawansowaną odsłonę.

Foldio360 został wyposażony w dodatkowy rząd lamp LED z możliwością regulacji mocy i podłączenia do kontaktu. Podobnie, jak poprzedni model posiada wygodny system składania ścianek oraz możliwość wymiany teł. Jednak największą nowością jest wyposażenie modelu Foldio360 w obracaną platformę, która umożliwi wykonywanie serii zdjęć produktowych i połączenie ich w jedną fotografię 360 stopni.

”Tego typu fotografia produktowa, bez odpowiedniego sprzętu, może być bardzo trudna w realizacji. Profesjonalne rozwiązania kosztują tysiące dolarów i są poza zasięgiem większości użytkowników. Dlatego też zaprojektowaliśmy model Foldio360, który jest kierowany do właścicieli małych i średnich firm, blogerów oraz osób, które w ciekawy sposób chcą zaprezentować dany produkt na aukcji lub w sklepie internetowym” - powiedzieli projektanci Foldio360.

Obrotowa platforma korzysta z Bluetooth oraz IR i łączy się z urządzeniem mobilnym lub lustrzanką czy bezlusterkowcem za pomocą dedykowanej aplikacji. Po jej uruchomieniu platforma zacznie się obracać, a aparat sam będzie wykonywał serię ujęć - do momentu, gdy produkt powróci do swojej wyjściowej pozycji. Poza tym podstawka została wyposażona w rozwiązanie Halo Edge - wbudowaną lampę LED, która prześwietla tło namiotu, dzięki czemu w kadrze nie zauważymy krawędzi platformy. Ponadto, aplikacja łączy wszystkie wykonane zdjęcia w jedną fotografię, którą natychmiastowo możemy podejrzeć lub przesłać na różnego rodzaju portale.

Zobacz wszystkie zdjęcia (5)

Photojojo jak na razie zbiera fundusze na realizację Foldio360. W serwisie Kickstarter można wspomóc projekt kwotą 89 dolarów. Pomimo, że do zakończenia kampanii pozostało jeszcze trochę czasu, już wiadomo, że cel zostanie osiągnięty. Producent zebrał ponad 170 tysięcy dolarów (założeniem było 80 tysięcy dolarów). Foldio360 ma pojawić się w sprzedaży w lipcu 2016 roku. Więcej informacji o produkcie możecie znaleźć na photojojo.com.

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Akcesoria
Wacom Movink - pierwszy ekran piórkowy OLED
Wacom Movink - pierwszy ekran piórkowy OLED
Wacom prezentuje pierwszy tablet graficzny z ekranem OLED, który zarazem jest najcieńszym i najlżejszym tego typu urządzeniem na rynku.
5
 LED Newell Sunny - sprytne oświetlenie dla internetowych twórców
LED Newell Sunny - sprytne oświetlenie dla internetowych twórców
Poręczna i lekka, a przy tym montowana magnetycznie. Newell prezentuje małą lampkę LED Sunny do smartfonów i aparatów.
1
Exascend - nowa marka profesjonalnych kart pamięci na polskim rynku
Exascend - nowa marka profesjonalnych kart pamięci na polskim rynku
Exascend, uznany producent kart pamięci, czytników oraz dysków SSD, wchodzi na polski rynek. Markę reprezentuje Foto7, firma znana z dystrybucji renomowanych producentów, jak np. Manfrotto czy...
3
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (1)