Shimoda - nowa marka fotograficznych plecaków dla najbardziej wymagających już na polskim rynku

Autor: Maciej Luśtyk

4 Grudzień 2018
Artykuł na: 4-5 minut

“Projekt Shimoda zrodził się w wyniku bólu, znużenia i cierpienia które aktywni fotografowie znaleźli w górach” - pisze o nowych akcesoriach dystrybutor. Plecaki te stworzono pod kątem bezpiecznej pracy w najbardziej ekstremalnych warunkach.

Każdy, kto rozglądał się za plecakiem fotograficznym, wie jak trudno znaleźć model odpowiadający wszystkim zapotrzebowaniom. Jeszcze trudniej o taki, który oprócz miejsca na sprzęt oferowałby wygodę i konstrukcję profesjonalnego plecaka wyprawowego. Takie właśnie mają być debiutujące na polskim rynku plecaki Shimoda, które zostały stworzone pod kątem funkcjonowania w ekstremalnych warunkach górskich.

Maksymalna wygoda w każdych warunkach

 

Dostępna na naszym rynku linia Shimoda Explore składa się z 2 plecaków (40 i 60 l) w dwóch wersjach kolorystycznych (czarna i niebieska) oraz walizki, insertu w trzech rozmiarach i pokrowca na akcesoria. Plecaki oferują pas biodrowy i aluminiowa ramę, zwiększającą komfort transportowania cięższego sprzętu, a profilowana tylna ścianka zapewnić ma wentylację między plecami a plecakiem. Dodatkowo uprząż plecaka można regulować w 4 pozycjach, co pozwoli dopasować go do wzrostu każdego użytkownika.

“Koncepcja która dominowała przy projektowaniu plecaków przewidywała maksymalne uproszczenie procesu chowania i wyjmowania sprzętu jednocześnie minimalizując do minimum zmęczenie fizyczne powstające w wyniku noszenia plecaka. Jego konstrukcja jest intuicyjna i sprawia że podstawowe rzeczy takie jak jedzenie, woda, smartfon zawsze są w zasięgu ręki” - czytamy w informacji dystrybutora.

Mamy więc wygodny boczny dostęp, a pojemność plecaka możemy swobodnie regulować, stosując mniejsze i większe inserty w różnych układach, a także szereg przydatnych kieszeni (w tym na 13-calowego laptopa) i zaczepów. Oprócz tego, plecaki Shimoda spełniać mają wymagania dotyczące rozmiaru bagażu podręcznego stawiane przez większość linii lotniczych, a przy tym są relatywnie lekkie. Model 40-litrowy waży raptem 1,3 kg.

Cena i dostępność

 

Akcesoria Shimoda nie należą być może do najtańszych, ale jeśli rzeczywiście są tak wytrzymałe, jak zapewnia producent, cena nie powinna być problemem. Model 40-litrowy kupimy w cenie zaczynającej się od 1099 zł, za 60-litrowy przyjdzie nam zapłacić o 100 zł więcej. Warto jednak pamiętać, że są to ceny nie uwzględniające insertów na sprzęt, których ceny wahają się między 190 a 290 zł, w zależności od rozmiaru.

Wchodzącą w skład serii walizkę na kółkach kupimy za 1099 zł, torby na akcesoria to z kolei wydatek rzędu 99-129 zł.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem shimodadesigns.com.

Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Akcesoria
Wacom Movink - pierwszy ekran piórkowy OLED
Wacom Movink - pierwszy ekran piórkowy OLED
Wacom prezentuje pierwszy tablet graficzny z ekranem OLED, który zarazem jest najcieńszym i najlżejszym tego typu urządzeniem na rynku.
5
 LED Newell Sunny - sprytne oświetlenie dla internetowych twórców
LED Newell Sunny - sprytne oświetlenie dla internetowych twórców
Poręczna i lekka, a przy tym montowana magnetycznie. Newell prezentuje małą lampkę LED Sunny do smartfonów i aparatów.
1
Exascend - nowa marka profesjonalnych kart pamięci na polskim rynku
Exascend - nowa marka profesjonalnych kart pamięci na polskim rynku
Exascend, uznany producent kart pamięci, czytników oraz dysków SSD, wchodzi na polski rynek. Markę reprezentuje Foto7, firma znana z dystrybucji renomowanych producentów, jak np. Manfrotto czy...
3
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (6)