Akcja promocyjna Nikona nad polskim morzem

Autor: Michał Dąbrowski

13 Lipiec 2012
Artykuł na: 2-3 minuty
Nikon Polska zaprasza na akcję Jestem na wakacjach, w ramach której będzie można m.in. przetestować aparaty z serii Coolpix i Nikon 1.

Akcja Jestem na wakacjach zaczęła się 11 lipca na plaży Gdańsk Jelitkowo. W miasteczku Nikona można przetestować aparaty kompaktowe Coolpix i Nikon 1 (J1 i V1). Zdjęcia wykonane nimi można wydrukować na miejscu. Organizator przygotował też inne atrakcje - boiska do siatkówki, tor do skimboardingu i spikeball. Dzieci otrzymają bezpłatne opaski na rękę w ramach akcji Jestem bezpieczny.

Harmonogram:

  1. Gdańsk Jelitkowo 11 - 14 lipca
  2. Hel 16 - 19 lipca
  3. Łeba 21 - 24 lipca
  4. Kołobrzeg 26 - 29 lipca
  5. Ustka 31 lipca - 3 sierpnia
  6. Darłowo 5 - 8 sierpnia
  7. Świnoujście 10 - 12 sierpnia

Informacja prasowa:

Nikon Polska rozpoczyna akcję promocyjną JESTEM NA WAKACJACH.

Fotograficzne miasteczko Nikona, w którym można testować sprzęt fotograficzny, gości na bałtyckich plażach do 12 sierpnia br. Działaniom promocyjnym towarzyszy akcja skierowana do najmłodszych plażowiczów pod hasłem JESTEM BEZPIECZNY. Projekt JESTEM NA WAKACJACH organizowany jest już po raz trzeci.

W ramach akcji JESTEM NA WAKCJACH przygotowano atrakcje dla całych rodzin. Wszyscy odwiedzający miasteczko Nikona mogą testować aparaty kompaktowe COOLPIX - m.in. odporny na wodę i wstrząsy COOLPIX AW100 - oraz Nikon 1 (modele J1 i V1), a zrobione nimi zdjęcia wydrukować na miejscu. W fotograficznym miasteczku Nikona przygotowane zostały także atrakcje sportowe, takie jak: siatkówka, tor do skimboardingu oraz spikeball.

W ramach akcji JESTEM BEZPIECZNY rozdawane są opaski na rękę dla dzieci, z miejscem na numer telefonu kontaktowego do opiekuna w przypadku zaginięcia dziecka. Z myślą o najmłodszych przygotowano także plac zabaw z huśtawkami i zjeżdżalniami.

Akcja "JESTEM NA WAKACJACH" nawiązuje do kampanii reklamowej aparatów marki Nikon prowadzonej pod hasłem "JESTEM NIKON". Za realizację działań na bałtyckich plażach odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Partnerem akcji jest firma EPSON.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
HIPA podwaja pulę nagród. Za jedno zdjęcie możecie zgarnąć tu prawie milion złotych
HIPA podwaja pulę nagród. Za jedno zdjęcie możecie zgarnąć tu prawie milion złotych
Wystartowała kolejna edycja „najbogatszego” konkursu fotograficznego na świecie. W tym roku organizatorzy Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum International Photography Award...
7
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Lepiej późno niż wcale. Profoto zamierza rozszerzyć swoją ofertę o lampy światła ciągłego do pracy wideo. Premiera już w czerwcu.
6
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Powiązane artykuły