Nowa kampania Olympusa bierze na cel użytkowników lustrzanek

Autor: Maciej Luśtyk

21 Maj 2015
Artykuł na: 2-3 minuty
Olympus wystartował z kampanią ostrzegającą przed niecodziennym schorzeniem wywołanym użytkowaniem lustrzanek. Seria filmików promocyjnych przybliża nam postać osoby cierpiącej na zespół DSL-ARM - wydłużenie ręki spowodowane ciężarem aparatu.

Jak dowiadujemy się z materiału, syndrom DSL-ARM jest naturalnym następstwem zbyt częstego użytkowania lustrzanek, które w porównaniu z bezlusterkowcami, cechują się dużo większą wagą i rozmiarami. W poniższym “dokumencie” poznacie Paula - osobę cierpiącą z powodu opisanej wyżej przypadłości. Zobaczcie, co według producenta, czeka użytkowników lustrzanek.

Jak dowiadujemy się z filmu, rozwój schorzenia można powstrzymać. Remedium, jak nietrudno się domyślić jest oczywiście bezlusterkowiec z serii OM-D, dokładnie model E-M5 Mark II. Mimo że ze strony użytkowników lustrzanek z pewnością usłyszymy głosy sprzeciwu, to trudno będzie się im nie uśmiechnąć oglądając materiał. Producentowi gratulujemy udanej kampanii i liczymy, że w przyszłości zobaczymy jeszcze więcej humorystycznych reklam.

Więcej o syndromie DSL-ARM możecie przeczytać na stronie getolympus.com/dslrarm. Wejdźcie też na kanał producenta w serwisie Youtube, aby zobaczyć resztę filmików

Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Lepiej późno niż wcale. Profoto zamierza rozszerzyć swoją ofertę o lampy światła ciągłego do pracy wideo. Premiera już w czerwcu.
6
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (12)