AlboomerPro - serwis stworzony z myślą o profesjonalistach

Autor: Michał Chrzanowski

29 Grudzień 2015
Artykuł na: 2-3 minuty
Jeżeli jesteś fotografem ślubnym, który uwielbia dostarczać swoim klientom zdjęcia w bardziej tradycyjnej formie, to mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Na polskim rynku pojawiła się nowa marka - AlboomerPro. Serwis umożliwia zamówienie luksusowych albumów i książek fotograficznych, które mogą przypaść do gustu wielu profesjonalistom.
Pomimo tego, że obecnie coraz więcej zdjęć przechowywanych jest w postaci cyfrowej, to wciąż jest wielu klientów, którzy nie ulegają modzie i najważniejsze dla siebie chwile chcą mieć uwiecznione w formie eleganckich albumów lub książek fotograficznych. Niestety na polskim rynku wciąż brakuje zaawansowanych platform, które są skierowane wyłącznie dla zawodowców - w szczególności do fotografów ślubnych. Dlatego też odpowiednią propozycją - dla wszystkich tych, którzy cenią sobie nie tylko jakość wykonania, lecz także styl i elegancję dostarczanych produktów - może okazać się nowa marka, AlboomerPro. Jak podkreślają założyciele serwisu, odpowiada on na potrzeby profesjonalnych fotografów i oferuje różne rozwiązania.

”Tworzymy produkty zarówno bardziej tradycyjne, jak i całkowicie innowacyjne. Mamy nadzieję, że poprzez nawiązanie obustronnej współpracy, uda nam się spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów” - powiedzieli założyciele serwisu.
Zobacz wszystkie zdjęcia (6)

”Przed wprowadzeniem do oferty albumów oraz fotoksiążek, wykonaliśmy wielomiesięczne i bardzo szczegółowe testy. Dzięki nim wybraliśmy najbardziej odpowiednie rodzaje papieru i oprawy, funkcjonalne formaty oraz techniki introligatorskie, gwarantujące wysoką estetyczność i trwałość. By oferować produkty wysokiej jakości, zatrudniliśmy najlepszych na rynku specjalistów od albumów fotograficznych, a ich wiedzę połączyliśmy z wykwalifikowaną kadrą oraz wieloletnim doświadczeniem w pracy z kolorem i drukiem” - czytamy na stronie alboomer.pro.

Alboom PRO from Alboomer PRO on alboomer.pro. Właścicielem marki jest samodzielna spółka Alboomer Sp. z o.o., wywodząca się z drukarni Mellow.

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
HIPA podwaja pulę nagród. Za jedno zdjęcie możecie zgarnąć tu prawie milion złotych
HIPA podwaja pulę nagród. Za jedno zdjęcie możecie zgarnąć tu prawie milion złotych
Wystartowała kolejna edycja „najbogatszego” konkursu fotograficznego na świecie. W tym roku organizatorzy Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum International Photography Award...
7
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Lepiej późno niż wcale. Profoto zamierza rozszerzyć swoją ofertę o lampy światła ciągłego do pracy wideo. Premiera już w czerwcu.
6
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6