Kalendarz Fujifilm - edycja 2008

Autor: Marta Sinior

10 Grudzień 2007
Artykuł na: 2-3 minuty
30 listopada br. w klubie Bazaar w Warszawie odbyła się już po raz trzeci aukcja charytatywna Kalendarza przygotowanego przez firmę Fujifilm. Większość kobiet biorących udział w sesji po raz pierwszy brała udział w profesjonalnej sesji fotograficznej. Tak jak w poprzednich edycjach, aukcja miała charakter charytatywny, a uzyskany dochód został przekazany na konto Fundacji TVN "Nie jesteś sam".

Ideą, która od początku nam przyświecała jest przybliżanie świata mody i fotografii młodym kobietom, amatorkom z całej Polski. Dzięki Kalendarzowi Fujifilm, każda z nich może przeżyć wielką przygodę i na własne oczy zobaczyć, jak wygląda praca i życie zawodowej modelki - powiedział Krzysztof Powolny, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.

Kalendarz Fujifilm 2008

Casting do trzeciej edycji Kalendarza FujiFilm odbył się w połowie października. Jak informują organizatorzy, większość uczestniczek po raz pierwszy brała udział w profesjonalnej sesji fotograficznej.

Jury złożone z przedstawicieli świata mediów, mody, fotografii i sztuki z ponad 3000 uczestniczek castingu wybrało finałową 12. Modelki - amatorki zostały wystylizowane na Pin-up Girls - bohaterki amerykańskiej wyobraźni masowej lat pięćdziesiątych. W tym roku autorką zdjęć do kalendarza jest Barbara Czartoryska (Melon).

Wszystkie laureatki otrzymały cyfrowe aparaty fotograficzne Fujifilm FinePix.

Prezes Fujifilm - Andrzej Brylak podczas tegorocznej licytacji Kalendarza

Podobnie jak w latach poprzednich, Kalendarz wydany jest w limitowanej serii liczącej 1000 sztuk, którego najniższe numery nakładu wzięły udział w aukcji charytatywnej. Jak co roku dochód przeznaczony jest dla Fundacji TVN "Nie jesteś sam". W ubiegłym roku podczas licytacji udało się zebrać prawie 20 000 zł. W tym roku licytujący okazali się hojni i ubiegłoroczny wynik został pobity. Podczas aukcji zebrano 28 400 zł. Najwyższą kwotę na licytacji (6000 zł) uzyskał Kalendarz Gwiazdorski z podpisami m.in.: Dody, Nataszy Urbańskiej, Bogusława Lindy i Szymona Majewskiego. Cała suma została przekazana na sfinansowanie turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z porażeniem mózgowym.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
CEWE Fotojoker, renomowana marka branży fotograficznej, otworzyła nowy salon w Galerii Zielone Arkady, w sercu Bydgoszczy. Z tej okazji, na klientów czeka wiele atrakcji i specjalnie...
8
Powiązane artykuły