Newsletter Fotopolis

Autor: Marta Majewska

16 Grudzień 2002
Artykuł na: 2-3 minuty
Minął ponad rok od czasu, kiedy został zaprenumerowany pierwszy newsletter Fotopolis. Przyszedł więc czas na małe podsumowanie.

Minął ponad rok od czasu, kiedy został zaprenumerowany pierwszy newsletter Fotopolis.pl. Przyszedł więc czas na małe podsumowanie.

Co tydzień do skrzynek około 400 osób przychodzą zajawki wszystkich informacji, które w ciągu tygodnia pojawiły się w Fotopolis. Jest to oczywiście usługa bezpłatna. Każda z tych osób rozpoczynając prenumeratę newslettera wypełniła formularz dzięki któremu jesteśmy w stanie trochę o nich opowiedzieć.

Średni wiek odbiorcy newslettera Fotopolis wynosi 30 lat, jednakże najmłodszy uczestnik ma lat 12, a najstarszy niedawno skończył 100 lat (taki wiek nam zadeklarował i nie mamy prawa mu nie wierzyć). Oczywiście najwięcej jest osób do 35 roku życia (73%), z czego do osób do 25 lat jest 37%, a osób z przedziału 26-35 lat: 36%. Między 36 a 45 rokiem życia jest 12% osób, a między 46 a 55 - 6%. Odsetek osób, które skończyły już 56 lat wynosi 4%. Pozostałe 5 % nie zadeklarowało swojego wieku.

W formularzu pytaliśmy się również państwa o zainteresowania. Ponad połowa osób napisała po prostu fotografia lub wymieniała któryś z działów Fotopolis. Ponad 16% zadeklarowało zainteresowanie fotografią cyfrową, około 6% fotografią przyrodniczą, około 5% fotografią artystyczną i 4% fotografią mody.

Wszystkie dane zebrane zostały na podstawie napisanych przez prenumeratorów newslettera odpowiedzi i oczywiście mogą zawierać pewne nieprawidłowości. Szczególnie niektórzy mogą czuć się młodziej lub starzej niż ich rzeczywisty wiek biologiczny.

Zapraszamy także innych czytelników Fotopolis do zaprenumerowania naszego newslettera.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
CEWE Fotojoker, renomowana marka branży fotograficznej, otworzyła nowy salon w Galerii Zielone Arkady, w sercu Bydgoszczy. Z tej okazji, na klientów czeka wiele atrakcji i specjalnie...
8