Premiera książki "Fotografia komercyjna w praktyce"

Autor: Marcin Grabowiecki

20 Kwiecień 2011
Artykuł na: 2-3 minuty
Książka "Fotografia komercyjna w praktyce" dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.

W książce "Fotografia komercyjna w praktyce" zostały omówione następujące zagadnienia:

  • Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów.
  • Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie - wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi.
  • Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami.
  • Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej - począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków.
  • Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa - określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu.
  • Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.
  • Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów.
  • Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń.
  • Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej.
  • Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej.
  • Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.

Kirk TuckFotografia komercyjna w praktyce

Liczba stron: 128
Format: 210 x 280
Oprawa: miękka
Cena: 44,90zł

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Ostre światło w fotografii - pomysły na kreatywną sesję portretową z użyciem strumienicy
Ostre światło w fotografii - pomysły na kreatywną sesję portretową z użyciem strumienicy
Jacek Woźniak zabiera nas za kulisy sesji zdjęciowych, w których wykorzystał strumienicę optyczną GlareOne Spotlight, umożliwiającą uzyskanie ciekawych efektów świetlnych przy...
15
Świeże pomysły na zdjęcia wiosny - poradnik pełen inspiracji
Świeże pomysły na zdjęcia wiosny - poradnik pełen inspiracji
Od fotografii krajobrazu i makro, po portret czy martwą naturę - gdy świat przyrody budzi się do życia, przychodzi czas na nowe fotografie, pełne światła i koloru...  
13
Zanim kupisz pierwsze tele, czyli wszystko co musisz wiedzieć o długich ogniskowych!
Zanim kupisz pierwsze tele, czyli wszystko co musisz wiedzieć o długich ogniskowych!
Poznaj specyfikę pracy z teleobiektywem, by lepiej wykorzystać możliwości posiadanej optyki i przenieść swoją fotografię na wyższy poziom.
7
Powiązane artykuły