Spotkania fotograficzne w Ermitażu

Autor: Marta Majewska

4 Październik 2002
Artykuł na: 2-3 minuty
Wkrótce rozpoczną się spotkania fotograficzne w Ermitażu, które mają być forum wymiany doświadczeń i miejscem prezentacji zdjęć wszystkich zainteresowanych fotografią.

Fundacja "Renesans" i Warszawska Szkoła Fotografii są organizatorami Spotkań Fotograficznych w Ermitażu.

Zaproszeni są fotograficy i fotografujący, amatorzy i profesjonaliści, redaktorzy, fotoedytorzy, właściciele galerii oraz wszyscy, których interesuje fotografia.

Celem spotkań jest stworzenie forum swobodnej wymiany doświadczeń i myśli na temat fotografii, a przede wszystkim miejsca prezentacji własnych prac fotograficznych oraz możliwości wzajemnej oceny zdjęć wśród uczestników. Ważne jest, żeby każdy przyniósł własne fotografie.Dla młodych fotografów może to być okazja poznania środowiska, a dla środowiska - odkrycia nowych talentów.

Spotkania odbywać się będą w Pałacyku Ermitaż w Łazienkach Królewskich, przy ulicy Myśliwieckiej 1A w Warszawie, w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca od godziny 18.00, od października do czerwca.

Pierwsze spotkanie w najbliższy poniedziałek 7 października 2002 o godzinie 18.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16