Nikon współpracuje ze sprzedawcami w celu wymiany wadliwych modeli aparatu D750

Ostatnio można było zauważyć ,że z katalogów największych sklepów internetowych znikły aparaty Nikon D750. Użytkownicy podejrzewali, że było to związanie z wadą produkcyjną objawiającą się charakterystyczna flarą na zdjęciach. Ukazało się już oświadczenie producenta w tej sprawie.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Niedawno informowaliśmy was o problemie występującym w niektórych modelach aparatu Nikon D750. Na początku stycznia producent zobowiązał się do udzielenia bezpłatnej usługi serwisowej wszystkim użytkownikom, którzy w swoich aparatach zauważyli występowanie charakterystycznie odciętej flary przy fotografowaniu pod pewnymi katami. W ostatnim tygodniu zaniepokojeni internauci zauważyli, że ze stron największych sklepów internetowych zniknęły owe aparaty Nikona.

Wczoraj pojawiło się oficjalne stanowisko producenta w tej sprawie. Jak informuje nota udostępniona przez serwis dpreview.com, Nikon podjął współpracę ze sprzedawcami w celu wymiany asortymentu obarczonego wadą produkcyjną. Cieszymy się, że w tej sytuacji Nikon staje na wysokości zadania. Jednocześnie przypominamy, że oficjalne wskazówki odnośnie usługi serwisowej wadliwych modeli aparatu Nikon D750 maja pojawić się pod koniec stycznia

Komentarze
Przeczytaj także
Zobacz więcej z tagiem: Nikon
logo logo
Magazyny
Zamów